ADRIA MEDIA GROUP PODNELA 150 TUŽBI ZBOG BRUTALNE REPRESIJE, LAŽI I KLEVETA

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

 

 

Zbog brutalne represije i nezapamćene kampanje koju sprovode režimski mediji   mesecima protiv  Adria Media Group i Aleksandra Rodića, kao i protiv dnevnog lista Kurir, obaveštavamo javnost da su Adria Media Group i Aleksandar Rodić, u cilju zaštite svojih Ustavom zagarantovanih prava na život, slobodu i sigurnost, slobodu izražavanja, slobodu medija, slobodu rada, slobodu kretanja, slobodu misli i savesti, te povodom zaštite slobode i sigurnosti 800 naših zaposlenih, podneli više stotina tužbi i krivičnih prijava pred nadležnim organima i to:

  • Nadležnim sudovima u Beogradu podneto je ukupno 150 tužbi zbog iznošenja laži i kleveta, povrede ugleda i časti i ličnosti protiv: Informera i Dragana J. Vučićevića, televizije Pink i Željka Mitrovića, televizije Happy i Milomira Marića, Srpskog telegrafa, Milana Lađevića, Borisa Vukovića i Saše Milovanovića, Politika Novine i Magazini doo izdavača Politike. Podneta je tužba i protiv predsednika Aleksandra Vučića zbog iznošenja laži i kleveta koje su dovele do povrede ugleda, časti i ličnosti Aleksandra Rodića. Vrednost tužbenih zahteva iznosi više stotina miliona dinara.
  • Nadležnim tužilaštvima je podneto pet krivičnih prijava i to protiv: članova Saveta REM-a zbog osnovane sumnje da su počinili krivično delo nesavesnog rada u službi; protiv NN lica iz Poreske uprave i Dragana J. Vučićevića kao podstrekača zbog odavanja službene tajne, nesavesnog rada u službi i zloupotrebe službenog položaja; protiv Ivane Draganjac – direktorke filijale Poreske uprave Stari grad i Dragane Marković direktorke Poreske uprave Republike Srbije zbog zloupotrebe službenog položaja; protiv Nebojše Stefanovića, ministra unutrašnjih poslova, zbog zloupotrebe službenog položaja, a u vezi sa krivičnim delom povreda ravnopravnosti, zbog ugrožavanja sigurnosti, kao i zbog povrede slobode govora i javnog istupanja, i krivičnu prijavu za organizovani kriminal protiv Centrosinergije, Štampa sistema, Future plus i Moj kiosk, Insajder tima, Medijske mreže i odgovornih lica zbog krivičnog dela zloupotrebe monopolističkog položaja i zloupotrebe položaja odgovornih lica, kao i za krivično delo sprečavanja štampanja i rasturanja štampanih stvari i emitovanja programa;
  • Kod regulatornog tela za elektronske medije podneto je ukupno 10 prijava od kojih je osam protiv televizije Pink, jedna protiv Studija B i jedna protiv televizije Happy;

Adria Media Group d.o.o. će i ubuduće nastaviti da štiti svoja prava u okvirima nadležnih insititucija Republike Srbije, koristeći Ustavom i zakonima dozvoljena pravna sredstva, bez obzira na činjenicu pokušaja da se ovaj način demokratskog delovanja obesmisli. Koristićemo sva zakonima predviđena sredstva da zaštitimo našu kompaniju i sve zaposlene koji se u katastrofalnim uslovima represije, zastrašivanja i pretnji, svakog dana bore da urade svoj posao najbolje što mogu.
Učinićemo sve što je u našoj moći da kompaniju očuvamo jakom kakva je uvek i bila, zaključuje se u saopštenju koje potpisuje predsednik kompanije, Aleksandar Rodić.

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone